رمان بارونی عشق
رمان بارونی عشق

و عشق نه اینکه قدم زدن زیر بارون توی یه روز پاییزی....عشق یعنی بودن توی قلب هم حتی تو قبر....اخ که چقدر دوریم عزیزم


شاید نوازش نسیم

 

-            مهسا جان من اذيت نكن.دلم برات يك ذره ميشه.
-            خب منم دلم برات تنگ ميشه.بعدشم من كه جاي دوري نيستم
-            همين كه خانه نباشي سخته
-            پس با مرتضي ميايم آنجا!-به شوخي گفتم-
-            نه غلط كردم_به شوخي_
-            پس ولم كن بذار برم ديگه
-            شوخي كردم .قدمتون روي چشم ماست.
-            بوسيدمش و گفتم فعلا داداشي
-            خداحافظ عزيزم
مرتضي:چقدر شما همديگر را دوست دارين واقعا!
مهسا:پس چي.حسوديت شد!
-            اي بابا.من و حسادت؟شما بگو امير جان
امير:من با داماد جماعت نميتونم حرف بزنم!
-            دست شما درد نكنه من رفتم
-            زنت جا موند
-            همسر عزيزم بيا بريم
-            داداشييييي...
امير:برو ديگه
مامان و بابا هم كه مهمونا را راه انداخته بودند .وايستاده بودند و به ما مي خنديدند.
وسط شادي و خنده بغض گلوم را گرفت.كنترل اشك هام ديگه دست من نبود .خيلي آرام پايين سرازير مي شدند.
چند دقيقه بيشتر طول نكشيد كه مامان اينا هم رفتند و فقط من و مرتضي بوديم.حسابي هم خسته بوديم.
مرتضي به من نگاه كرد و منم به مرتضي نگاه كردم.خندمون گرفت.انگار كلمات و حرف ها از دايره لغات ما پاك شده بود.چيزي نمي تونستيم بگيم.من بلند شدم و گفتم من برم دوش بگيرم .خسته ام
-            باشه
وقتي بيرون آمدم مرتضي روي مبل دراز كشيده بود.
رفتم چايي دم كردم و پيش مرتضي نشستم. و گفتم خيلي خسته شديم ها.
-            دستش را زير سرش گذاشت و گفت :خسته كه چه عرض كنم!آدم يكبار عروسي ميگيره بايد سنگ تمام بذاره.اما بازم كم بود.نشد برات بهترين جشن را بگيرم.
-            منم به شوخي گفتم.من يه عروسي ميخواستم هفت شبانه روز طول بكشه ولي...
-            واقعا مهسا؟
-            نه شوخي كردم ديوانه.
-            ميخواهم...
-            صبركن چايي بريزم و بيارم .ببخشيد.به آشپزخانه رفتم .دنبال استكان ها و فنجان ها ميگشتم.چايي را ريختم اما از شانس من.يكي از فنجان ها شكست.مرتضي به آشپزخانه آمد و گفت يه چايي ميخواهي بريزي ها!كجايي؟
-            آمدم ديگه.
-            زود باش عزيزم كارت دارم
-            بهش نگاهي انداختم و سيني را برداشتم و به اتاق بردم.به اتاق خواب رفته بود.سيني را روي ميز آرايش گذاشتم و كنارش نشستم.خب بفرما!
-            يادته روز هاي اول...
-            خب؟
-            ميداني خيلي دوستت دارم.يادته روز خواستگاري را
-            اره!خندم گرفت.گفتم اول كي سر صحبت را باز كرد
-            لبخندي زد و گفت تو.يادته گفتي سلااااام.
-            آره.
-            داشتم ميمردم.گفتم خاك تو سرت مرتضي.خجالت داره.بلد نيستي حرف بزني.
-            آخي...اگه ميدونستم چيزي نميگفتم اما ديدم تا شب هم بشينيم نميخواهي حرف بزني
-            خب واقعا نميدونستم چي بگم!
-            يادته چقدر كتابي حرف ميزدي؟
-            كتابي؟آهان منظورت همون رسميه ديگه!
-            آره همون!
بلند شد و كتش را در آورد و گفت من يك دوش بگيرم ميام.نخوابي تنها بشم ها.
-            برو.
بعد ده دقيقه آمد روي تخت دراز كشيده بودم وقتي در را باز كرد.سريع بلند شدم و نشستم.و گفتم:چايي را الان عوض ميكنم برات.
-            نميخواهد عزيزم.خوبه
-            اولين روزه دارم بهت مي رسم قدرش و حالا ندون تو!
-            تو پيش ما باش.با من مهربون باش.واسه من بسه از سرم هم زياده!
-            اختيار داري....!
-            راستي يادته روز عقدمون را؟
-            آره.هيچوقت يادم نميره.
-            چرا؟
-            سواله مي پرسي!آدم روز عقد و عروسي اش را يادش بره بهتره بميره!
-            قربونت برم.خنده اش گرفت گفت:يادته پير ماما تو حياط يه چيزايي را ميگفت.؟
-            آره يادمه.كلافه شده بود پير زن.تو نجاتش دادي اما من نفهميدم!
-            اوهوم.الان چي؟فهميدي؟يا هنوز تو كفش موندي؟
-            سرم و پايين انداختم و با صداي آرام تري گفتم چايي نميخوري نخور من رفتم آشپز خانه!
دستمو گرفت و گفت بشين جوجو!
نشستم و
گفت :حالا كجا قهر ميكني؟
-            قهر نكردم.
منو روي پاهاي خودش نشاند و گونه ام را بوسیـــــــد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:,

|
 


قلب عاشق میشکند...رفته رفته روبه نابودی...تنها یاد او...جان کندن از این دنیای خاکی را سخت میکند....


تازیانه شبنم.رمان1
تازیانه شبنم.رمان 1
شاید نوازش نسیم.رمان2
شاید نوازش نسیم.رمان2
قلب مجنونم.رمان3
قلب مجنونم.رمان3
برگی از بی اعتنایی عشق
برگی از بی اعتنایی عشق
عاشقانه ها...
عاشقانه ها...

 

بارووون

 

 

 

sms.
شب ازدواج و لباس عروس و عشق واقعی گذشته...
یه خبر...یه شتاب...یه حسرت...
ساز مخالف
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم.خواشتگاری!
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم
شاید نوازش نسیم..
شاید نوازش نسیم..

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 26319
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



شابلون فرنچ ناخن خرید عینک خرید عینک های آفتابی